Posted by: abcdyg | December 11, 2009

Video Klip Lucah Hafiz AF

Mungkin isu ini dah ramai yang tahu kot..tapi buat sape yang baca tu d-nie nak inform lah cikit citer ni…Ini d-nie dapat daripada Forumer Cari yang meluat dengan tarian erotik yang Lebih Jelas daripada si penyanyi’nya. Pendek cerita, si gadis penari ini meliuk-liuk tubuh badan’nya di sekeliling Hafiz sepanjang video klip ini berlangsung, motif’nya masih tidak ketahui. Khabar’nya video klip ini diarah sendiri oleh bekas guru penari AF, iaitu Cikgu Arisah.

Mungkin juga tarian erotik ini diilhamkan sendiri oleh Cikgu Arisah. Logik’nya, kalau Cikgu Arisah sendiri yang mengantikan gadis itu dalam video klip, ramai yang termuntah kot. Lihat gambar Cikgu Arisah mengeletis macam ikan keli.

 

ramai org bg komen model tu tak cun mcm syaitan antu cina,lucu  pulak bila dengar…then, ade cakap.video klip murah sebab astro save budget,,,ahah..dapat disimpulkan ramai yang x puas ati lah…

kesian juara AF7 ni kan..

p/s:Kemunculan video terbaru Hafiz amat menggembirakan ramai peminat nya..weldone!


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Categories

%d bloggers like this: